Blog

Laat je niet verrassen door nieuwe ontwikkelingen! Stilstaan is achteruitgaan. 
Wij houden je op de hoogte en bieden je inspiratie en tips voor meer resultaat.  

Automatische e-mails, benut je kansen!

01-05-2016 door Dirk

Deel deze blog:

E-mailmarketing is een uitstekend middel om je klanten te bereiken, maar het kost je vaak en veel tijd. Zwoeg jij nog uren op een mailing die slechts één keer wordt verstuurd? Dan is het hoog tijd voor automatische e-mailing! Je hoeft maar één keer goed na te denken en daarna loopt alles vanzelf. Bovendien verhoog je de tevredenheid van je klanten als je e-mails stuurt die passen bij hun persoonlijke situatie.

e-mailmarketing

Kansen voor automatische e-mailing

Het inzetten van een geautomatiseerde e-mailcampagne biedt geweldige kansen. Zomaar vijf voorbeelden: 

  1. Herinner je klanten er jaarlijks aan dat het tijd is voor een servicebeurt.
  2. Bied je een e-book of andere download aan? Bind de lezers daarvan aan je bedrijf door na het downloaden automatisch nog een aantal mails te sturen met relevante informatie. 
  3. Verras je klanten met een persoonlijke mail op hun verjaardag. 
  4. Houd je klanten op de hoogte door bijvoorbeeld wekelijks updates te sturen van je nieuwe productaanbod.  
  5. Heb je een webshop? Herinner je klanten er na een aantal dagen aan dat er nog iets in hun winkelwagentje ligt of op hun verlanglijstje staat. 

Succesvol voorbeeld: Pool Trading 

De kracht van geautomatiseerde e-mailcampagnes is goed zichtbaar bij onze klant Pool Trading. De klant zelf zegt hierover: 

'De leukste reactie kwam toch wel van mijn concurrent, zij vonden het een geweldig systeem en vonden het super dat zij konden aangeven waar zij precies in geïnteresseerd zijn, zodat ze alleen daar e-mails over zouden ontvangen!’ – Erik Boomsma, Pool Trading 

Bekijk wat we deden voor Pool Trading en laat je inspireren door de mogelijkheden!

Bekijk case Pool Trading

 

 

 E-commerce blijft groeien: in 2018 zagen online retailers hun omzet met 18% toenemen! Wanneer stap jij in?
27-03-2019 E-commerce blijft groeien: in 2018 zagen online retailers hun omzet met 18% toenemen! Wanneer stap jij in?
 Websitebezoekers omzetten in leads? IP Marketing maakt het mogelijk!
13-03-2019 Websitebezoekers omzetten in leads? IP Marketing maakt het mogelijk!
 Zo scoor jij beter in Google Maps!
27-02-2019 Zo scoor jij beter in Google Maps!
Dirk
Dirk | Eigenaar
Met elkaar het maximale uit internet halen, daar ga ik voor! Dat doe ik door een krachtige combinatie van strategie, marketing en automatisering. Neem contact met mij op dvv@addvision.nl Dirk van Vuren
Deel deze blog: