De mogelijkheden
Bij het maken van een post kan je de volgende velden vullen:
1. 100 – 300 woorden
Je krijgt 100-300 woorden de ruimte om je boodschap over te brengen. Heb je AdWords draaien? Kijk daar eens voor een goede tekst uit je advertenties.
2. Foto toevoegen
Je kan aan het bericht een afbeelding toevoegen. Dit raden wij aan. Hiermee zal je bericht nog meer opvallen en vermoedelijk ook meer klikken opleveren.
3. Maak evenementen aan
Het is mogelijk om een begin en einddatum toe te voegen aan je bericht. Handig voor gebeurtenissen of evenementen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het melden van een tijdelijke korting.
4. Voeg een knop en link toe
Bij het aanvinken van “Een knop toevoegen” is het mogelijk om een link in te voegen en aan te geven welke call-to-action je hieraan wilt toevoegen. Mogelijke call-to-action knoppen:
- Reserveren
- Registreren
- Bestellen
- Bekijk aanbod
Zie hieronder een voorbeeld waarmee wij meteen aan het testen geslagen zijn voor maatwerk webshops. Het bericht blijft ongeveer een week staan. Wij zijn erg benieuwd naar de eerste resultaten van deze nieuwe functie. Eén ding is zeker; voor het gemak waarmee je het kan aanmaken moet je deze kans zeker niet laten liggen.