Het conversie percentage is één van de belangrijkste statistieken van je website. Het percentage geeft aan hoeveel aanvragen er worden geplaatst per hoeveelheid bezoekers. Met behulp van websitestatistieken analyseren we wat er beter kan!
Conversie optimalisatie = Trechter optimalisatieHet conversiepercentage staat voor het percentage bezoekers dat het gestelde doel bereikt (bijvoorbeeld een aanvraag). Veel bezoekers haken tijdens het surfen op de website af. Met conversie optimalisatie brengen we de trechter in kaart en analyseren we waar de 'lekken' zitten. Gemiddeld wordt door 1,50% van de bezoekers op Nederlandse websites de trechter voltooid. | ![]() |
Conversie optimaliseren voor websites
Meer rendement uit je website, dat is waar het bij conversie optimalisatie om gaat. Om dit te bereiken gaan wij actief aan de slag met het zoeken van verbeteringen op basis van uitgebreide statistieken. Met als doel het aantal bezoekers dat contact opneemt te verhogen. Mogelijkheden zijn onder andere:
Met een beter conversie percentage worden de investeringen die je doet in meer bezoek direct rendabel. | ![]() |
Het bekende "meten is weten"
Wij optimaliseren je website op basis van statistieken. De medewerkers die je statistieken analyseren zijn Analytics Certified Professionals (gecertificeerd door Google). Dit houdt in dat ze het meetprogramma dusdanig goed kennen dat ze er het maximale uit kunnen halen.
Ook voor bestaande websites
Heb je een website laten bouwen bij een andere partij, maar ben je niet tevreden over de resultaten? Met je eigen website als basis gaan wij actief aan de slag om meer aanvragen te genereren.