Bel Saskia Euwe en zij kan je meer vertellen over wat zij van ons vindt.
In 2011 startte Baden+ als nieuwe franchiseformule voor badkamerspeciaalzaken. Om zo'n markt open te breken moet je wel echt met iets nieuws komen. Naast een uitgekiende marketingstrategie voor het reclamebureau gaven wij input op het gebied van internet marketing.
Baden+ was de eerste klant die elke franchisenemer een eigen site aanbood. Erg handig omdat de meeste deelnemers niet alleen badkamers verkopen, maar daarnaast ook installatiewerkzaamheden aanbieden of keukens verkopen. Groot pluspunt voor de franchisenemers is dat zij voortaan geen kosten meer hoeven te maken voor een eigen website.
Elke franchisenemers kan met een paar klikken zelf klanten uitnodigen om de winkel te beoordelen. Hierdoor maken we de website extra verleidelijk voor potentiële klanten. Bovendien maakt het Google extra tevreden, wat zich weer mooi vertaalt in extra bezoekers op de verschillende websites.
Alle reacties die via de verschillende sites binnenkomen, worden direct, volautomatisch en op de juiste manier verwerkt in Salesforce. Hierdoor worden reacties optimaal afgehandeld én is het maken van een resultaten-rapportage door Baden+ slechts een kwestie van een druk op de knop.
Als franchiseformule moet je weten wat er te koop is op het gebied van internet marketing, maar de ontwikkelingen gaan razendsnel. Wij fungeren daarom als een soort tweedelijns helpdesk. Hierdoor is er altijd voldoende kennis om de franchisenemers van Baden+ verder te helpen. Daarbij kunnen we meer en meer franchisenemers ondersteunen om een stap extra te zetten, bijvoorbeeld in lokale vindbaarheid of Google Ads (voorheen Adwords).
Ons doel was om de tijd die nodig is om een offerte te maken minimaal werd gehalveerd. Daarnaast moesten we een forse stap zetten in het verbeteren van de vindbaarheid van..
Van hard schreeuwen naar verleiden; door een nieuwe website heeft Lastechniek Rijnmond maar liefst 400% meer aanvragen...
De bol.com worden van tweedehands dieselequipment? Pool Trading zag dat wel zitten. Daarom hebben we het gas nog verder opengetrokken om..
€ 400.000 extra op jaarbasis voor Betonstaal.nl door processen zoveel mogelijk te automatiseren met een uitgebreide B2B webshop op maat.