Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de website van DHPS. Wil je na het zien van het resultaat ook aan de slag met jouw website? Neem dan contact met ons op!
DHPS is een warmtepomp-expert die installateurs, bouwers en architecten helpt om op een eenvoudige manier warmtepomp-technieken toe te passen. Hierdoor wordt het voor de klanten van DHPS mogelijk om de technieken te verwerken in de totaaloplossing op het gebied van duurzaam wonen. Een heldere en duidelijke uitleg over hoe de technieken toe te passen zijn, is dus essentieel voor het succes van DHPS. Het ontbreken van een goed platform voor deze uitleg was dan ook de reden voor een nieuwe website.
Het ontbreken van een heldere en duidelijke uitleg over de technieken was precies één van de punten waar DHPS tegenaan liep bij de huidige website. De website voldeed niet aan de verwachtingen van DHPS als het gaat om het vinden van informatie over het gebruik en de installatie van de warmtepompen. Daarnaast was het voor DHPS ook van belang om het imago te versterken als betrouwbare en innovatieve partij op het gebied van warmtepomp oplossingen.
De eerste stap in het traject was een oriënterend gesprek met DHPS. In dit gesprek werd in kaart gebracht wat de wensen van DHPS zijn en hoe we dit konden realiseren. Daarnaast werd de achtergrond van het bedrijf en de gestelde doelen van DHPS besproken. Door het bedrijf in kaart te brengen kon beter worden meegedacht bij het ontwerp van de nieuwe website. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met de website. Communicatie en overleg waren tijdens dit traject van groot belang, zodat DHPS goed op de hoogte was over de voortgang van de website.
Het resultaat is een website met een mooi design, strakke afbeeldingen en heldere instructies die betrekking hebben op de installatie en het gebruik van de producten. Zo heeft een installateur, bouwer en architect de benodigde informatie snel tot zijn beschikking.
Ons doel was om de tijd die nodig is om een offerte te maken minimaal werd gehalveerd. Daarnaast moesten we een forse stap zetten in het verbeteren van de vindbaarheid van..
Van hard schreeuwen naar verleiden; door een nieuwe website heeft Lastechniek Rijnmond maar liefst 400% meer aanvragen...
De bol.com worden van tweedehands dieselequipment? Pool Trading zag dat wel zitten. Daarom hebben we het gas nog verder opengetrokken om..
€ 400.000 extra op jaarbasis voor Betonstaal.nl door processen zoveel mogelijk te automatiseren met een uitgebreide B2B webshop op maat.